• Professionele ICT ondersteuning voor particulier en bedrijf

  • Neem contact met ons op 013-47.00.711

    Beneluxstraat 7B, 5061 KD Oisterwijk
    info@computerserviceoisterwijk.nl

  • Hulp op afstand

  • Hulp op afstand

  • Hoe werkt het?

    Met behulp van de Teamviewer quicksupport kan onze medewerker tijdelijk uw computer meekijken en op afstand bedienen. De specialist ziet hetzelfde als wat u op het beeldscherm ziet en terwijl u meekijkt. U ziet dus altijd wat er gebeurt; u kijkt als het ware over de schouder heen van de ICT specialist. Het is nu mogelijk om u snel en zeer efficiënt ondersteuning te bieden bij het oplossen van computer problemen, alsof we bij u thuis of op kantoor zijn!

    1. Telefonisch contact

    De eerste stap bij het tot stand brengen van een verbinding is het telefonisch contact tussen de klant en Computerservice Oisterwijk. Wij zullen voorstellen een sessie te starten om het probleem te bekijken en op te lossen.

    2. Teamviewer Quicksupport starten

    Nadat u het bestand heeft gedownload kunt het direct starten. Wanneer het programma gestart is, ziet u een ID en een wachtwoord verschijnen. Het ID blijft voor uw apparaat gelijk; het wachtwoord is telkens uniek en eenmalig bij een sessie.
    Nadat de ICT specialist verbinding maakt met uw ID, ziet u de volgende tekst verschijnen ” wachten op verificatie”.
    Nadat u het wachtwoord doorgeeft zal de verbinding tot stand worden gebracht.

    3. Verbinding is tot stand gebracht

    Nadat de verbinding tot stand is gebracht kan de ICT specialist uw beeldscherm zien en uw computer op afstand bedienen terwijl u meekijkt. U zult zien dat uw bureaublad een effen kleur krijgt. Uw ingestelde bureaublad foto wordt dus niet getoond aan de ICT specialist.
    Rechts onderin ziet u een schermpje verschijnen waarin de verbinding wordt getoond.

    Klik hier om Teamviewer te installeren